Free Premium Wordpress ThemesSmall Business Web DesignIsland VacationsFree Web DirectoryOnline Shopping Philippines

10 Λόγοι για να διαφημιστείτε στο Ραδιόφωνο

Δεν είναι ένας, ούτε δύο – είναι δεκάδες οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να διαφημίζετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, κάθε εποχή του χρόνου. Όμως, είστε σίγουροι ότι επενδύετε σωστά τα χρήματα σας, σε Μέσα που δίνουν αξία στη διαφήμιση σας; Το ΡΑΔΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑ 104,4 έφτιαξε μια λίστα με τους 10 λόγους που κάθε επιχείρηση αξίζει (και πρέπει) να διαφημίζεται στο Ραδιόφωνο.

  1. Το Ραδιόφωνο πουλάει με αμεσότητα

Έρευνες έχουν δείξει ότι το ραδιόφωνο προσεγγίζει τακτικά τους καταναλωτές, από δύο ώρες πριν, μέχρι και τη στιγμή της τελευταίας αγοράς της ημέρας. Υπάρχει καλύτερη στιγμή να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, από τη στιγμή που οδηγούν για να ξεκινήσουν τα ψώνια της ημέρας; Μόνο με το ραδιόφωνο έχετε αυτή τη δυνατότητα.

Το Ραδιόφωνο είναι συνώνυμο με την αμεσότητα. Η διαφήμιση σας παίζει και παρακινεί τους πιθανούς πελάτες σας να προβούν σε αγορές ΤΩΡΑ!

1

  1. Το Ραδιόφωνο πουλάει παντού

Το Ραδιόφωνο είναι το μόνο πραγματικά φορητό Μέσο. Στο αυτοκίνητο, στη δουλειά και στην διασκέδαση, το ραδιόφωνο είναι εκεί – είναι η συντροφιά και η διαφημιστική δύναμη που κουβαλούν μαζί τους οι πελάτες σας, όπου κι αν πηγαίνουν.

  1. Το Ραδιόφωνο πουλάει με οικειότητα

Στην προσωπική σας ζωή, όταν θέλετε να πείτε κάτι σημαντικό σε ένα πρόσωπο, τι προτιμάτε – να δείξετε μια φωτογραφία, να του/της γράψετε ένα σημείωμα ή να επικοινωνήσετε με την οικειότητα και το συναίσθημα της ανθρώπινης φωνής; Αυτή είναι και η μεγαλύτερη δύναμη του Ραδιοφώνου: στο Ραδιόφωνο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας διαφημίζονται με τη δύναμη της ανθρώπινης οικειότητας.

Το ραδιόφωνο συντροφεύει τους πελάτες σας στις πιο ιδιωτικές τους στιγμές, όταν χαλαρώνουν, όταν ηρεμούν. Η διαφήμιση σας ακούγεται στο πιο “δικό τους” Μέσο και έτσι είναι πιο δεκτικοί σε αυτή.

2

  1. Το Ραδιόφωνο πρωταγωνιστεί στο μυαλό του ακροατή

Θέλετε μια συμφωνική ορχήστρα 100 μουσικών οργάνων στη διαφήμιση σας; Έναν ελέφαντα να χορεύει; Μια χορωδία ή μήπως ένα γελαστό πιτσιρίκι; Τι θα λέγατε για ένα ερωτικό τραγούδι στο παρασκήνιο; Με λέξεις γεμάτες εικόνες και ήχους που διεγείρουν συναισθήματα, το ραδιόφωνο πρωταγωνιστεί στην οθόνη του μυαλού του ακροατή και προβάλλει σε αυτή τις πιο βαθιές συναισθηματικές εικόνες που μπορεί να συλλάβει.

  1. Το Ραδιόφωνο αποφεύγει το συνωστισμό διαφημίσεων

Τα περιοδικά και οι εφημερίδες στις μέρες είναι κατά 2/3 διαφήμιση και μόλις κατά 1/3 περιεχόμενο. Η παραδοσιακή TV διαθέτει περίπου το 1/3 του χρόνου της για διαφήμιση. Το ραδιόφωνο αντίθετα, κατά μέσο όρο, διαθέτει 10 λεπτά διαφημιστικού χρόνο ανά ώρα, δηλαδή λιγότερο από το 1/5 του χρόνου του. Γι’ αυτό το λόγο, στο ραδιόφωνο, οι διαφημίσεις ούτε συνωστίζονται αλλά ούτε και αλλοιώνονται.

  1. Το Ραδιόφωνο είναι το αποδοτικό Μέσο

Τα διαφημιστικά κόστη του ραδιοφώνου όχι μόνο είναι μικρότερα από της Τηλεόρασης και του Τύπου, αλλά αυξάνονται και με μικρότερους ρυθμούς σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα Μέσα, παραδοσιακά και ψηφιακά.

  1. Η Κάλυψη (Reach) είναι καλή, αλλά η συχνότητα (Frequency) πουλάει

Ο Τύπος και η Τηλεόραση είναι Μέσα για Κάλυψη – προσεγγίζουν ποικίλα πλήθη ανθρώπων. Οι ψυχολόγοι αναφέρουν ότι οι καταναλωτές πρέπει να εκτίθενται σε ένα μήνυμα διαφήμισης τουλάχιστον 3 φορές πριν αυτό ξεκινήσει να τους αφορά.  Οι περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις δεν έχουν τα οικονομικά μέσα να ανταποκριθούν στην απαιτητική συχνότητα των τριών και πλέον επαναλήψεων που δίνει αποτελεσματικότητα – εκτός φυσικά από το ραδιόφωνο. Γιατί το ραδιόφωνο είναι το Μέσο Κάλυψης και Συχνότητας που όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά.

  1. Η Στοχευμένη Διαφήμιση στο Ραδιόφωνο πουλάει

Η ποικιλία των ραδιοφωνικών σταθμών και των προγραμμάτων τους σας επιτρέπει να στοχεύσετε τη διαφήμιση σας σε εκείνο τον σταθμό ή σε εκείνους τους σταθμούς που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Αυτό δεν μπορείτε να το πετύχετε στις ευρείας κυκλοφορίας εφημερίδες ή τα περιοδικά ή σε τηλεοπτικούς σταθμούς που συνήθως έχουν «λίγο απ’ όλα» στο πρόγραμμα τους για να προσεγγίσουν περισσότερους τηλεθεατές μέχρι το τέλος της ημέρας. Η μοναδική ικανότητα του ραδιοφώνου να στοχεύει το κοινό που σας ενδιαφέρει σας γλιτώνει από περιττά έξοδα.

Με τη ραδιοφωνική διαφήμιση, όχι μόνο στοχεύετε με ακρίβεια τα κοινά που σας ενδιαφέρουν, αλλά η διαφήμιση σας βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής τους γιατί δε συνωστίζεται με άλλα διαφημιστικά μηνύματα.

Target. Dartboard with Red Arrow in the center.

  1. Η διαφήμιση σας είναι πάντα στο Επίκεντρο

Με τη ραδιοφωνική διαφήμιση είστε πάντα στο επίκεντρο της προσοχή του ακροατή σας όταν αυτή εκπέμπεται. Ποτέ δε θα δείτε τη διαφήμιση σας θαμμένη στη σελίδα 42, ή μέσα σε ένα πλήθος από banner μιας ιστοσελίδας. Στο ραδιόφωνο ποτέ δεν περικυκλώνεστε από τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών σας. Είστε πάντα πρώτοι και καλύτεροι.

  1. Το Ραδιόφωνο είναι ένα Ζωντανό Μέσο

Παθητικές μορφές διαφήμισης απλά απαριθμούν τα προϊόντα ή σας λένε πότε κάποιο προϊόν είναι διαθέσιμο. Το Ραδιόφωνο είναι ένα Ζωντανό Μέσο, ικανό να ανακινήσει συναισθήματα, να δημιουργήσει ζήτηση και να πουλήσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Η ακραία ανταγωνιστική αγορά στις μέρες μας απαιτεί ένα Ζωντανό Μέσο. Αυτό είναι το Ραδιόφωνο!

 

Επικοινωνήστε για οποιαδήποτε ερώτηση αφορά την προβολή της επιχείρηση σας στο ραδιόφωνο, στα τηλέφωνα:

 

2265079190

6947000198

6932378135

 

ή μέσω e-mail στο: radioamfissa@hotmail.com

ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ

Speak Your Mind

*