Free Premium Wordpress ThemesSmall Business Web DesignIsland VacationsFree Web DirectoryOnline Shopping Philippines

Υπεγράφη η σύμβαση για την προμήθεια βιοδιασπώμενων σάκων. Ο Δήμος Δελφών περνά σε νέα φάση διαχείρισης των απορριμμάτων.

500

500Υπεγράφη την Παρασκευή 24 Απριλίου 2020, μεταξύ του εκπροσώπου του Δήμου Δελφών αρμοδίου Aντιδημάρχου Περιβάλλοντος κ. Χαρίλαου Αγαπητού, του εκπροσώπου του Περιφερειακού ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε. και Δημάρχου Λαμιέων κ. Ευθύμιου Καραϊσκου και της αναδόχου εταιρείας η σύμβαση για την προμήθεια βιοδιασπώμενων σάκων οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν κατά την έναρξη της δοκιμαστικής λειτουργίας του Χ.Υ.Τ.Υ. Φωκίδας στη θέση Βαρτός. Το κόστος της προμήθειας ανέρχεται στα 55.948,80 ευρώ, και συγχρηματοδοτείται από το Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 2014-2020».

Πιο συγκεκριμένα και ως προς το φυσικό αντικείμενο της προμήθειας, ο ανάδοχος εντός 45 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης θα παραδώσει έτοιμους προς χρήση στο Δήμο Δελφών:

· 576.000 βιοδιασπώμενων σάκους για μικρούς πλαστικούς οικιακούς κάδους χωρητικότητητας 10 lt

· 24.000 βιοδιασπώμενων σάκων για μικρούς πλαστικούς οικιακούς κάδους χωρητικότητας 50 lt

Σχετικά με τη δοκιμαστική λειτουργία του Χ.Υ.Τ.Υ. Φωκίδας, αυτή προσδιορίστηκε, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Απριλίου 2020 με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης, με το ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας και τον εργολάβο, για τις 15 Ιουνίου του τρέχοντος έτους. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι έως τότε θα έχει ολοκληρωθεί το έργο, καθώς είναι σε εξέλιξη οι εργασίες ασφαλτόστρωσης του κόμβου, η ηλεκτροδότηση των εγκαταστάσεων και η προμήθεια του στεγάστρου.

Παράλληλα, δε, αναμένεται άμεσα να λάβει χώρα η προετοιμασία των δύο Δήμων του Νομού Φωκίδας, Δήμου Δελφών και Δήμου Δωρίδος (εξασφάλιση των απαραίτητων απορριμματοφόρων και του απαιτούμενου προσωπικού), θα λάβει χώρα η διανομή και

τοποθέτηση των καφέ κάδων η προμήθεια των οποίων έχει γίνει κατά την προηγούμενη Δημοτική θητεία, ενώ τέλος θα γίνει και ενημέρωση των πολιτών με την εξειδικευμένη καμπάνια πληροφόρησης.

Ο Δήμος Δελφών, με την έναρξη λειτουργίας του Χ.Υ.Τ.Υ. περνά σε μία νέα φάση διαχείρισης των απορριμμάτων, η οποία αποτελεί και ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα της παρούσας θητείας. Η σοβαρή και μεθοδική δρομολόγηση του συνόλου των απαιτήσεων που φέρει η επόμενη ημέρα, θα επιτρέψει στο Δήμο μας, αφενός να δώσει ουσιαστικές λύσεις σε έναν νευραλγικό τομέα της καθημερινότητας, και αφετέρου να εξοικονομήσει πόρους. Με δεδομένο ζητούμενο τη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός μας, ο Δήμος Δελφών επαγρυπνεί και προγραμματίζει όλες εκείνες τις παρεμβάσεις που θα τον καταστήσουν έναν σύγχρονο Δήμο στον εν λόγω τομέα. Η επιτυχία του σημαντικού αυτού εγχειρήματος εξαρτάται από τη συνεργασία όλων μας.

Από το Γραφείο Δημάρχου

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο της Πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για τη λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού και νοσηλευτική βοήθεια στα ύποπτα κρούσματα Κορονοϊού κατ΄οίκoν»

500

500Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για τη λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού και νοσηλευτική βοήθεια στα ύποπτα κρούσματα Κορονοϊού κατ΄οίκoν», που χρηματοδοτείται από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα», της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ ΤΣ & ΕΚΤ, μέσω του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αφορά στην πλήρωση 1.100 θέσεων εργασίας. Η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και οι αιτήσεις κατατίθενται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr.

Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αφορά προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων (ΔΕ οδηγοί, ΠΕ/ΤΕ νοσηλευτές, ΠΕ διοικητικοί) με καθεστώς συμβάσεων Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (ΙΔΟΧ), διάρκειας 3 μηνών, με δυνατότητα παράτασής τους για ένα επιπλέον τρίμηνο και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Στελέχωση 500 ΚΟΜΥ και τηλεφωνικού κέντρου ΕΟΔΥ» με αντικείμενο τη στελέχωση 500 Κινητών Ομάδων ειδικού σκοπού (ΚΟΜΥ) και τηλεφωνικού κέντρου ΕΟΔΥ.

Η πρόσκληση διενεργείται με μοναδικό κριτήριο την αύξουσα σειρά της αίτησης με έναρξη τη Δευτέρα 27/04/2020 και ώρα 13:00.

Για το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης, καθώς και για τις αιτήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τις ιστοσελίδες: eody.gov.gr, moh.gov.gr και https://eody-komy.services.gov.gr.

Απόχη από τα καθήκοντά τους κήρυξαν οι δικηγόροι του Συλλόγου της Άμφισσας

500

500Στην Άμφισσα σήμερα, 26 Απριλίου 2020, το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Άμφισσας συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση μέσω επικοινωνίας με ψηφιακά μέσα, κατόπιν συγκλήσεως αυτού υπό της Προέδρου του, ενόψει των τελευταίων εξελίξεων σχετικά με την επαναλειτουργία Υποθηκοφυλακείων/Κτηματολογικών Γραφείων και Δικαστηρίων για συγκεκριμένες διαδικασίες, και αποφάσισε ομόφωνα τα ακόλουθα:

Η κυβέρνηση αποφάσισε (ΦΕΚ Β 1587 και 1588/25-4-2020), την επαναλειτουργία των Υποθηκοφυλακείων/Κτηματολογικών Γραφείων, Ειρηνοδικείων και Πρωτοδικείων, από 28-4-2020, ενώ ο περιορισμός της κυκλοφορίας των πολιτών έχει παραταθεί μέχρι την 4-5-2020, προκειμένου να πραγματοποιηθούν κατά κύριο λόγο διαδικασίες εγγραφής προσημειώσεων υποθήκης τραπεζικών δανείων, εξαλείψεων προσημειώσεων και συντηρητικών κατασχέσεων. Η απόφαση αυτή ελήφθη χωρίς να υπάρχει καμία ουσιαστική πρόνοια και θέσπιση συγκεκριμένων κανόνων από τα αρμόδια Υπουργεία Δικαιοσύνης και Υγείας αναφορικά με τον τρόπο που θα προσέρχονται και θα εξυπηρετούνται οι πολίτες και οι δικηγόροι στους χώρους των Δικαστηρίων και των Υποθηκοφυλακείων/Κτηματολογικών Γραφείων, και ενώ δεν έχει γίνει η απαραίτητη προμήθεια υγειονομικού υλικού και λήψη μέτρων ασφαλούς εργασίας και υγιεινής εντός των χώρων των Δικαστηρίων και των Υποθηκοφυλακείων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η αναλογία ένα(1) άτομο ανά δέκα(10) τετραγωνικά μέτρα, όπως έχει προβλεφθεί στις οδηγίες σχετικά με την επαναλειτουργία των Υποθ/κείων, είναι από απολύτως αδύνατο έως πάρα πολύ δύσκολο να τηρηθεί σε όλα σχεδόν τα Υποθηκοφυλακεία του Νομού Φωκίδας, αφού θα πρέπει -τηρουμένου του κανόνα -εντός του χώρου να βρίσκεται μόνο ο/η εκτελών/ουσα χρέη Υποθ/κα ή και ένα ακόμη άτομο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ταλαιπωρία πολιτών και δικηγόρων. Και βέβαια, το Υπουργείο δεν έχει κάνει καμία μνεία για υποχρέωση απολύμανσης των χώρων, ούτε έχει προβεί σε προμήθεια υγειονομικού υλικού προς τα Υποθηκοφυλακεία και Κτηματολογικά Γραφεία.

Η απόφαση αυτή ελήφθη χωρίς προηγούμενη διαβούλευση με το δικηγορικό σώμα και χωρίς μέχρι σήμερα να έχουν δοθεί επαρκείς εξηγήσεις για ποιο λόγο δεν έχει επιτραπεί η κατάθεση δικογράφων άλλων διαδικασιών, αφού έχει ήδη θεωρηθεί ως ασφαλής η διαδικασία των προσημειώσεων, εξαλείψεων κλπ και της διεκπεραίωσης εργασιών στα Υποθηκοφυλακεία και Κτηματολογικά Γραφεία, αποστερώντας με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά εισοδήματα για τους δικηγόρους, οι οποίοι καθ’ όλη την διάρκεια της αναστολής λειτουργίας των Δικαστηρίων δεν έχουν λάβει την παραμικρή οικονομική βοήθεια από το Κράτος.

Επομένως, η επιλογή των συγκεκριμένων διαδικασιών μόνο εμπαιγμός σε βάρος των δικηγόρων και των πολιτών μπορεί να θεωρηθεί, αφού τα Δικαστήρια ανοίγουν στοχευμένα προς ευόδωση δανειακών συμβάσεων των Τραπεζών, υπό την απειλή της απόλυσης εργαζομένων από επιχειρήσεις, εάν δεν υπάρξει ρευστότητα στην αγορά, όπως ακριβώς ανέφερε η ηγεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης κατά την τελευταία Ολομέλεια Προέδρων που πραγματοποιήθηκε την 21η Απριλίου 2020.Και ενώ ζητήθηκε επισταμένως από τους Προέδρους να επιτραπεί η κατάθεση δικογράφων άλλων διαδικασιών με ασφαλείς τρόπους, αυτό δεν έγινε δεκτό, χωρίς καμία απολύτως αιτιολόγηση.

Περαιτέρω, ενώ υπάρχει πάγιο αίτημα του Δικηγορικού Συλλόγου Άμφισσας σε συνεργασία με την Προϊσταμένη του Πρωτοδικείου μας, για διεύρυνση της ηλεκτρονικής κατάθεσης δικογράφων, ώστε να περιληφθεί το πλήρως εξοπλισμένο σε ψηφιακές εγκαταστάσεις Πρωτοδικείο της Άμφισσας, ακόμη αυτό δεν έχει συμβεί λόγω κωλυσιεργίας του Υπουργείου. Το γεγονός αυτό δημιουργεί Δικαστήρια και Δικηγόρους «δύο ταχυτήτων», καθώς σε άλλα Δικαστήρια που έχουν ενταχθεί στην σχετική διαδικασία, κατά την διάρκεια της αναστολής πραγματοποιούνταν καταθέσεις δικογράφων από συναδέλφους.

Επειδή ο Δικηγορικός Σύλλογος της Άμφισσας θεωρεί πρωταρχικής σημασίας την ασφαλή εργασία των μελών του, την οποία η Κυβέρνηση θέτει σε διακινδύνευση, λαμβάνοντας ελλιπή και αλυσιτελή μέτρα.

Επειδή εντελώς αναιτιολόγητα και χωρίς να εξειδικεύονται οι λόγοι που επιτρέπουν να διεκπεραιώνονται οι διαδικασίες των προσημειώσεων και όχι πχ. η κατάθεση μίας αγωγής της τακτικής διαδικασίας, το Υπουργείο Δικαιοσύνης αρνήθηκε να επιτρέψει την κατάθεση δικογράφων άλλων διαδικασιών.

Επειδή οι Δικηγόροι δεν έχουν λάβει καμία οικονομική βοήθεια καθ’ όλη την διάρκεια της αναστολής λειτουργίας των Δικαστηρίων και αντιθέτως έχουν υποστεί εξευτελισμό και εμπαιγμό, τόσο σε σχέση με το κατάπτυστο πρόγραμμα της «τηλεκατάρτισης», όσο και με την καταβολή του επιδόματος των 800€, ζητήματα για τα οποία η Κυβέρνηση αποδεικνύεται μέχρι και σήμερα αναξιόπιστη και ανακόλουθη ως προς τις δεσμεύσεις της.

Επειδή μέχρι στιγμής δεν έχει προσδιοριστεί περαιτέρω προστασία- μετά την 30η Απριλίου 2020- των πολιτών σχετικά με την πρώτη κατοικία τους, ζήτημα για το οποίο οφείλουμε ως Σώμα να επιδιώξουμε την άμεση διευθέτησή του.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΟΜΟΦΩΝΑ

Την αποχή των μελών του Δ.Σ. Άμφισσας από την άσκηση των καθηκόντων τους, τόσο των δικαστικών, όσο και των εξωδικαστικών ( σε Υποθηκοφυλακεία, Κτηματολογικά Γραφεία, Δημόσιες Αρχές), με τη δυνατότητα κατ’ εξαίρεση χορήγησης αδειών για λόγους κατεπείγοντος, για το χρονικό διάστημα από 28-04-2020 μέχρι και την 01-05-2020, προκειμένου να εξασφαλιστούν η λήψη και εφαρμογή των κατάλληλων προστατευτικών μέτρων για την εργασία μας.

Επιπλέον με την παρούσα ζητούμε:

1.Την άμεση έκδοση ΚΥΑ, ώστε να επιτρέπονται οι καταθέσεις δικογράφων για διαδικασίες και με τον τρόπο που θα καθοριστούν από κοινού από το Υπουργείο Υγείας και την Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός στις Γραμματείες και να είναι εφικτή η τήρηση των κανόνων προστασίας της δημόσιας υγείας.

2.Άμεση καταβολή του ποσού των 600€, (αποζημίωση της καταργηθείσας «τηλεκατάρτισης»).

3.Άμεση καταβολή της ενίσχυσης των 800€, σε τήρηση των δεσμεύσεων της Κυβέρνησης έναντι των επιστημονικών κλάδων.

4.Την παράταση της προστασίας της πρώτης κατοικίας πέραν της 30ης Απριλίου 2020.

Αφού συντάχθηκε η πράξη αυτή, υπογράφεται ως ακολούθως:

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Σταυρούλα Νικ.Πήττα

ΤΑ ΜΕΛΗ

Ευστάθιος Δελμούζο

Αικατερίνη Τζαμτζή

Νικόλαος Αναγνωστόπουλος

Ιωάννης Καραμπάσης

Κορονοιός: Αντιρρήσεις δικηγόρων και δικαστικών υπαλλήλων για την επαναλειτουργία των δικαστηρίων

500

500Κάλεσμα στην πολιτεία και τους προϊσταμένους των Πρωτοδικείων, Ειρηνοδικείων και Υποθηκοφυλακείων να εφαρμόσουν αυστηρά το πλαίσιο που προβλέπεται για την αποφυγή της διάδοσης του κορονοιού στα δικαστήρια απευθύνουν με κοινή τους ανακοίνωση δικηγόροι και δικαστικοί υπάλληλοι και προτείνουν την επαναλειτουργία τους στις 4 Μαίου 2020.

Ενόψει της αυριανής μερικής επαναλειτουργίας των δικαστηρίων πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προέδρου της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της Χώρας και Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Δημήτρη Βερβεσού, με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδας κ. Γεώργιο Διαμάντη και τον Πρόεδρο του Συλλόγου Δικαστικών Υπαλλήλων Αθηνών, κ. Σωτήρη Τριπολιτσιώτη προκειμένου να εκτιμηθεί η κατάσταση που επικρατεί στα δικαστικά κτίρια της Χώρας και στα Υποθηκοφυλακεία.

Κοινή διαπίστωση υπήρξε ο περιορισμένος χρόνος που δόθηκε από το υπουργείο Δικαιοσύνης για την έναρξη των δικαστηρίων η οποία θεωρούν ότι πρέπει να γίνει στις 4/5/2020. Όπως επισημαίνουν «Διαπιστώθηκε μετά από επικοινωνία που έγινε με τους κατά τόπους δικαστικούς σχηματισμούς της Χώρας και τα Υποθηκοφυλακεία ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ως προς τα τηρητέα μέτρα προστασίας και ασφάλειας της δημόσιας υγείας, ιδίως στην πλειοψηφία των Υποθηκοφυλακείων της Χώρας και σε πολλά περιφερειακά Ειρηνοδικεία».

Αναφέρουν, στην κοινή ανακοίνωση τους,  ότι «τα προβλήματα εντοπίζονται αφενός στην παντελή έλλειψη φύλαξης από δημόσια (αστυνομική) δύναμη, στην είσοδο των Ειρηνοδικείων και στα Δημόσια Έμμισθα Υποθηκοφυλακεία της Χώρας καθώς μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για την κάλυψη αυτής της βασικής προτεραιότητας στους δικαστικούς χώρους καθώς και φύλαξης στην πλειοψηφία των Αμίσθων Υποθηκοφυλακείων της Χώρας, απαραίτητη προϋπόθεση για την τήρηση της κανονιστικής οδηγίας του ΕΟΔΥ όπως αποτυπώθηκε στη σχετική ΚΥΑ για την παρουσία εντός των χώρων ενός ατόμου ανά 10 τ.μ. και απόστασης 1,5 μέτρου μεταξύ των ευρισκομένων εντός των χώρων».

Επιπλέον, δικηγόροι και δικαστικοί υπάλληλοι τονίζουν πως ενημερώθηκαν από «τους εκπροσώπους των Δικαστικών Υπαλλήλων ότι το αποσταλέν υλικό από το Υπουργείο, σε αρκετούς σχηματισμούς είναι οριακό.»

Δικηγόροι και δικαστικοί υπάλληλοι τονίζουν πως κατατέθηκαν προτάσεις για τον διαχωρισμό των πινακίων των υποθέσεων προς εκδίκαση ανά ημίωρο και η αναγκαιότητα κατάθεσης των προβλεπόμενων εντύπων και δικογράφων με ηλεκτρονικά μέσα ενώ τονίζουν πως «η χρήση μάσκας κρίνεται υποχρεωτική σε όλους τους χώρους των Δικαστηρίων και η τήρηση των νομίμων προϋποθέσεων που έχει θέσει ο ΕΟΔΥ εντός των δικαστικών χώρων και πρέπει αυτό  να αποφασισθεί από τους Προϊσταμένους κάθε Δικαστηρίου ή Υποθηκοφυλακείου, σύμφωνα με τη σχετική αρμοδιότητα που τους έχει δοθεί από την ΚΥΑ υπ’ αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.26804(ΦΕΚ Β 1588/25.4.2020)».

Αύριο κλιμάκια από της Ομοσπονδίας Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος και των Δικηγορικών Συλλόγων της Χώρας θα περιοδεύσουν στους χώρους των Ειρηνοδικείων και Υποθηκοφυλακείων για να ελέγξουν την υφιστάμενη κατάσταση και το αν τηρούνται τα προβλεπόμενα από το Νόμο μέτρα για τη δημόσια υγεία και ασφαλούς επαναλειτουργίας των δικαστικών σχηματισμών.

«Καλούμε την πολιτεία και τους προϊσταμένους των Πρωτοδικείων, Ειρηνοδικείων και Υποθηκοφυλακείων να εφαρμόσουν αυστηρά το υφιστάμενο πλαίσιο, καθιστώντας τους ταυτόχρονα υπεύθυνους για οποιαδήποτε παρέκκλιση που μπορεί να έχει απρόβλεπτες συνέπειες, ιδίως σε χώρους που εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους διάδοσης του ιού» σημειώνουν στην ανακοίνωση τους και καταλήγουν: «Η Δημόσια υγεία πρέπει να αποτελεί πρώτιστο μέλημα όλων μας και προεχόντως αυτών που έχουν την ευθύνη επιβολής και τήρησης των ακολουθητέων διαδικασιών χωρίς την παραμικρή έκπτωση και υστέρηση.»

Τσιόδρας: Τι είπε για το άνοιγμα των σχολείων – «Αν αποτιμήσουμε λάθος τα γεγονότα θα έχουμε δεύτερο κύμα κορονοϊού»

ÄÇËÙÓÅÉÓ ÔÏÕ ÕÐ. ÕÃÅÉÁÓ ÂÁÓ. ÊÉÊÉËÉÁ ÊÁÉ ÔÏÕ ÊÁÈÇÃÇÔÇ Ä. ÔÓÉÏÄÑÁ ÃÉÁ ÔÏÍ ÊÏÑÏÍÏÚÏ (EUROKINISSI/ÓÔÅËÉÏÓ ÌÉÓÉÍÁÓ)

ÄÇËÙÓÅÉÓ ÔÏÕ ÕÐ. ÕÃÅÉÁÓ ÂÁÓ. ÊÉÊÉËÉÁ ÊÁÉ ÔÏÕ ÊÁÈÇÃÇÔÇ Ä. ÔÓÉÏÄÑÁ ÃÉÁ ÔÏÍ ÊÏÑÏÍÏÚÏ  (EUROKINISSI/ÓÔÅËÉÏÓ ÌÉÓÉÍÁÓ)Η σταδιακή άρση των μέτρων συνοδεύεται από έναν κίνδυνο για υποτροπή της κυκλοφορίας του κορονοϊού, προειδοποίησε στην αποψινή ενημέρωσή τους ο Σωτήρης Τσιόδρας.

«Αυτή η κατάσταση που θα ακολουθήσει δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως επάνοδος στην ολική κανονικότητα. Είναι μια σταδιακή μετάβαση, ένα πολύ δύσκολο στάδιο, όπου συνεχίζουμε να είμαστε σε επιφυλακή».

Ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας είπε ότι ως επιστήμονες θα συνεχίσουν να παρακολουθούν την πορεία του ιού με ειδικά μαθηματικά εργαλεία ώστε να μπορούν έγκαιρα να προβλέψουν αν η άρση των μέτρων συνοδεύεται και από αντίστοιχα καλή εικόνα της επιδημιολογίας του ιού και στην κοινότητα.

«Εξακολουθούμε να αποφεύγουμε άσκοπες μετακινήσεις, να τηρούμε τα μέτρα απόστασης και να αποφεύγουμε τον συνωστισμό. Οποιαδήποτε χαλάρωση, θα μπορούσε να αποβεί καταστροφική. Αν αποτιμήσουμε λάθος τα γεγονότα, θα οδηγηθούμε πολύ γρήγορα από την περιορισμένη κυκλοφορία του ιού και μια ξαφνική άνοδο κι ένα δεύτερο κύμα του ιού στη χώρα μας», τόνισε ο κος Τσιόδρας που πρόσθεσε ότι η επιτροπή εισηγήθηκε την επανέναρξη της λειτουργίας των σχολείων, η οποία όπως είπε θα πρέπει να γίνεται σταδιακά, με προϋποθέσεις και με συνεκτίμηση των επιδημιολογικών δεδομένων.
Υποχρεωτική η μάσκα σε κλειστούς πολυσύχναστους χώρους

Όσον αφορά την επόμενη μέρα και τη χρήση μάσκας, όπως είπε ο κος Τσιόδρας, η επιτροπή ήταν σαφής λέγοντας κατά πλειοψηφία ότι υπάρχει ισχυρή σύσταση γα χρήση μάσκας, η οποία πλέον γίνεται υποχρεωτική σε συγκεκριμένους χώρους.

Η μάσκα, σύμφωνα με την επιτροπή, «θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως υποχρεωτικό μέτρο στα μέσα μαζικής μεταφοράς και σε άλλους πολυσύχναστους χώρους, όπως νοσοκομεία, παντοπωλεία, διαγνωστικά εργαστήρια, ιατρεία, κομμωτήρια, κουρεία, κέντρα αισθητικής.

Όλοι οι πολυσύχναστοι κλειστοί χώροι, θα πρέπει να έχουν υποχρεωτική χρήση της μάσκας και για τους εισερχόμενους αλλά και για τους εργαζόμενους με στενή επαφή με το κοινό, όπως πωλητές και ταμειακοί υπάλληλοι».

Για μια ακόμη φορά, ο κος Τσιόδρας τόνισε ότι είναι λάθος η μάσκα να δίνει τη ψευδή αίσθηση ασφάλειας και για αυτό θα πρέπει να συνοδεύεται με πλύσιμο των χεριών, σωστή χρήση της, χρήση αντισηπτικού το οποίο καλό θα ήταν να υπάρχει στην τσέπη μας, τήρηση των αποστάσεων και των κανόνων όταν φοράμε και αφαιρούμε τη μάσκα από το πρόσωπό μας.

Ανακοίνωση σχετικά με θάνατο 36χρονου αλλοδαπού κρατούμενου στο Κατάστημα Κράτησης Μαλανδρίνου Φωκίδος

500

500Τη Δευτέρα (20-04-2020) απεβίωσε στο Κατάστημα Κράτησης Μαλανδρίνου Φωκίδος 36χρονος αλλοδαπός κρατούμενος.

Σύμφωνα με το πιστοποιητικό θανάτου της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Πατρών, μετά τη χθεσινή (22-04-2020) νεκροψία-νεκροτομή, ο θάνατός του οφείλεται σε πνευμονικό οίδημα εν αναμονή εργαστηριακού ελέγχου.

Επιπλέον, σύμφωνα με ενημέρωση της ως άνω Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας, η εξέταση δείγματος για τον κορωνοϊό Covid-19 είναι αρνητική.

Σημειώνεται ότι ο θανών, από τη Μεγάλη Παρασκευή, είχε αναφέρει ενοχλήσεις σε δόντι του, του χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή – αντιβίωση και είχε προγραμματιστεί εξέτασή του από οδοντίατρο σε τοπική δημόσια δομή υγείας την προηγούμενη Τρίτη (21-04-2020).

Ο χώρος στάθμευσης βαρέων οχημάτων στην Άμφισσα και η μετακίνηση των Ρομά Απαντήσεις με στοιχεία κι όχι στη θεωρία

500

500Σε απάντηση της από 22 Απριλίου του 2020 ανακοίνωσης της παράταξης του κ. Αθ. Παναγιωτόπουλου, σχετικά με τον υπό διαμόρφωση χώρο στάθμευσης βαρέων οχημάτων στη Δ.Ε. Άμφισσας, αλλά και τη σύνδεσή του με το μείζον θέμα εγκατάστασης των Ρομά,  για μία ακόμα φορά, και το τονίζουμε αυτό με ότι μπορεί να σημαίνει, αναφέρουμε τα εξής:

Μας εγκαλεί (!!!) η παράταξη του κ. Παναγιωτόπουλου ότι «παγώσαμε» το έργο του χώρου στάθμευσης βαρέων οχημάτων (το οποίο έργο έχει ανάδοχο, χωρίς όμως να έχει υπογραφεί ακόμα συμφωνητικό), ζητώντας μας άμεσα να προχωρήσουμε στην κατασκευή του. Ας εστιάσουμε σε κάποιες παραμέτρους που αφορούν στην υπόθεση, οι οποίες μάλιστα δεν αποτελούν λεπτομέρειές του, αλλά βασικά συστατικά του έργου, τα οποία είτε αγνοεί η πρώην Διοίκηση του Δήμου, είτε «θέλει να αγνοεί» (το τι ισχύει στην κρίση των πολιτών).

Η μελέτη επί εποχής του κ. Παναγιωτόπουλου, για το χώρο στάθμευσης, περιλαμβάνει δύο εισόδους οι οποίες θα εξυπηρετούνται από το οδικό δίκτυο του ΒΙΟ.ΠΑ.. Ερώτημα: Πώς θα εισέρχονται τα βαρέα οχήματα εντός του parking, τη στιγμή που μεταξύ του οδικού δικτύου του ΒΙΟ.ΠΑ. και του χώρου στάθμευσης υπάρχει τάφρος απορροής όμβριων με βάθος 2,5 μέτρων, γεγονός που σημαίνει πως απαιτούνται δύο γέφυρες πλάτους 10μ. περίπου, οι οποίες αφενός δεν περιλαμβάνονται στη μελέτη, και αφετέρου είναι και μεγάλου κόστους ως πρόσθετη κατασκευή; Τις ξέχασε η πρώην διοίκηση του Δήμου, δεν τις θεώρησε σημαντικές, ή μήπως τέλος (εικασία κάνουμε) είχε στο σχεδιασμό της την από αέρος (να πετάνε δηλαδή!!!) είσοδο των φορτηγών; (επισυνάπτονται φωτογραφίες της τάφρου και της «υποτιθέμενης» μελέτης του έργου).

Πέραν των παραπάνω, όμως, εξίσου σημαντική παράμερος που δημιουργεί προβλήματα στη δρομολόγηση του εν λόγω έργου είναι το θεσμικό πλαίσιο που το διέπει, το οποίο άλλαξε στις 07/06/2019 (δημοσιεύθηκε η Υ.Α. 44662/454 στο ΦΕΚ 2192/Β/07-06-19 «Καθορισμός των αρμοδίων οργάνων, των όρων και προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας πάσης φύσεως σταθμών αυτοκινήτων εντός και εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων, καθώς και των όρων και προϋποθέσεων για την κυκλοφοριακή σύνδεση των ανωτέρω εγκαταστάσεων και επιχειρήσεων με εθνικές, επαρχιακές, δημοτικές και κοινοτικές οδούς»).

Συμπερασματικά, επί των παραπάνω, αλλά και της σύνδεσης τους η οποία απαιτείται, γίνεται κατανοητό χωρίς κανείς να έχει εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις, πως η μελέτη του Δήμου, από τη μία δεν έχει εξασφαλισμένες προσβάσεις στο χώρο, και από την άλλη δεν καλύπτει ούτε στο ελάχιστο τις προϋποθέσεις και τους όρους του εν ισχύ ΦΕΚ, άρα δεν μπορεί υπό τις παρούσες συνθήκες να αδειοδοτηθεί. Απλά, κατανοητά και πέραν πάσης αμφισβήτησης τα συγκεκριμένα, για εκείνους βέβαια που θέλουν να καταλάβουν…

Ως προς τις εξελίξεις, τέλος, που το αφορούν, από τη πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μας προσπαθούμε να βρούμε λύσεις για να μη χαθεί το έργο, το οποίο όμως είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σημειώσουμε πως σχεδιάστηκε «στο πόδι» και δημοπρατήθηκε χωρίς οικοδομική άδεια (εντός ζώνης Β’)!

Σχετικά με το θέμα των Ρομά και της μετακίνησής τους στον αδειοδοτημένο χώρο όπισθεν των Αθλητικών εγκαταστάσεων, όπου ο κ. Παναγιωτόπουλος προτείνει ως «άμεση λύση», έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

Αφού η λύση είναι «άμεση», γιατί δεν εδόθη επί δικής του θητείας προ ενός έτους, όπου ίσχυε ότι ακριβώς ισχύει σήμερα, και ενώ είχαν δηλώσει δημοσίως πως είχαν καθαρίσει το χώρο, είχαν ενημερώσει Αστυνομία και Εισαγγελέα, προαναγγέλλοντας μάλιστα στον τύπο εντός λίγων ημερών (τότε) την έναρξη των εργασιών; (fokidanews 6.7.2019)

Κύριοι της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, οι επί πέντε ετών προσπάθειές σας, στη μεγαλύτερη έως σήμερα δημοτική θητεία για τη χώρα, «εστέφθησαν» με αποτυχία, κυρίως γιατί η λύση που προκρίνατε στερείτο του βασικότερου, δηλαδή της κοινωνικής συναίνεσης. Επ’ αυτού σας παραπέμπουμε στη μεγαλύτερη Λαϊκή Συνέλευση που έγινε τα τελευταία χρόνια στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Άμφισσας, εκεί όπου ήρθατε με ειλημμένες αποφάσεις (να σας θυμήσουμε), αλλά στην πορεία και πηγαίνοντας προς τις εκλογές τις… ξεχάσατε. Για να έρθετε σήμερα, να τις θυμηθείτε εκ νέου και να μας προτρέψετε να τις υιοθετήσουμε εμείς (!!!).

Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ποιος πολιτικούς νους εξυφαίνει τη συγκεκριμένη τακτική, η οποία στερείται λογικής, αλλά οφείλουμε να του μεταφέρουμε τα «συγχαρητήριά» μας, τόσο για την λύση που προτείνει επί του θέματος, όσο και για τον «τακτικό εγκλωβισμό» της Δημοτικής αρχής τον οποίο φαίνεται πως επιδιώκει. Ευχαριστούμε, αλλά δεν θα πάρουμε… Επί της ουσίας του θέματος, το οποίο είναι μείζον και ως τέτοιο αντιμετωπίζεται από τη σημερινή Διοίκηση του Δήμου, σας ενημερώνουμε πως είμαστε σε διαρκείς επαφές με το αρμόδιο Υπουργείο, εξετάζοντας κάθε πιθανό ενδεχόμενο. Όταν θα υπάρχουν συγκεκριμένα δεδομένα να είστε βέβαιοι πως θα γίνουν γνωστά σε όλους, και κυρίως στην κοινωνία, ώστε η λύση που θα δοθεί να περιλαμβάνει και την κοινωνική συναίνεση.

Υ.Γ.: Είναι η πρώτη φορά που σε επίσημη ανακοίνωσή μας δίνεται ο συγκριμένος τόνος, όμως ο καθένας, προϊόντος του χρόνου, θα λαμβάνει και αυτή που του αναλογεί.

 

Από το Γραφείο Δημάρχου

ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΜΑ ΑΜΦΙΣΣΑΣ: ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!

500

500Στο ζήτημα των Ρομά της Άμφισσας απαιτείται από όλους, ιδίως όμως από τη δημοτική αρχή, υπεύθυνη και συγκεκριμένη τοποθέτηση, αλλά και δράση.

Όταν εμείς ασκούσαμε τη διοίκηση στο Δήμο, είχαμε θέσει έναν σαφή στόχο ως προς τη χωροθέτηση: Να καταργήσουμε τους ανεξέλεγκτους καταυλισμούς περιμετρικά της Άμφισσας (το 2015 ήταν 3 έως 4) και να οργανώσουμε έναν και μόνο καταυλισμό, που θα συγκεντρώνει τις νόμιμες προϋποθέσεις.

Συγκεκριμένα στοχεύσαμε στον καταυλισμό που είχε επιλεγεί από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 και εν συνεχεία έλαβε όλες τις νόμιμες αδειοδοτήσεις, τον χώρο δηλαδή των δέκα στρεμμάτων, πίσω από το Αθλητικό Κέντρο, όπως αυτός έχει αποτυπωθεί στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της πόλης (Φ.Ε.Κ. 490/τ΄ΑΑΠ/31.12.2013).

Προκειμένου να πετύχουμε αυτό, μέσα στη θητεία μας κάναμε πάρα πολλές ενέργειες. Αγοράσαμε γη (πέρα από τα αγροτεμάχια που είχαν αρχικά αγοραστεί από το Δήμο κατά το έτος 2001), ζητήσαμε και μας παραχώρησε η Περιφέρεια αρκετά στρέμματα, κάναμε παρεμβάσεις βελτίωσης του χώρου, φτιάξαμε μηχανισμό παρακολούθησης με στελέχη μας και τέλος υποβάλαμε πλήρη φάκελο στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η οποία και τελικά αδειοδότησε το χώρο κατά την κείμενη νομοθεσία.

Κάπου εκεί (στα μέσα του έτους 2017) μας ήλθε η πρόταση από το Υπουργείο Εργασίας για έναν πιο οργανωμένο καταυλισμό με λυόμενες οικίες (και άλλες συνοδευτικές δράσεις), σχέδιο όμως που τελικά δεν ευοδώθηκε, όπως είναι γνωστό σε όλους.

Εντούτοις ο στόχος να εγκατασταθούν όσοι δημότες Ρομά καταυλίζονται σε παράγκες σ’ έναν και μόνο καταυλισμό, παρέμεινε σταθερός από την πλευρά μας.

Για τον λόγο αυτόν (και όχι μόνο γι’ αυτό βέβαια….) σχεδιάσαμε εκ του μηδενός ήδη από το 2015, μελετήσαμε, αδειοδοτήσαμε, εντάξαμε σε χρηματοδότηση και τελικά δημοπρατήσαμε το έργο για την κατασκευή του Χώρου Στάθμευσης Βαρέων Οχημάτων στο ελαιόκτημα των 13 στρεμμάτων, που την ίδια εποχή ζητήσαμε και αποκτήσαμε με δωρεά από την εταιρεία SnB. Εκεί ακριβώς που βρίσκεται ο τελευταίος ανεξέλεγκτος και παράνομος καταυλισμός, μπροστά από το Βιομηχανικό Πάρκο επί της εθνικής οδού.

Ατυχώς για εμάς, το έργο αυτό έπειτα από πορεία τεσσάρων ετών πέρασε τον τελικό προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου και επέστρεψε για υπογραφή της σύμβασης στις 5 Σεπτεμβρίου 2019. Η δημοτική αρχή που μόλις είχε αναλάβει, «πάγωσε» το έργο διστάζοντας να έλθει σε αντιπαράθεση με κάποιους Ρομά που αντιδρούσαν στην σχεδιασμένη μετακόμισή τους, δεδομένων και των πρόσφατων τότε υποσχέσεων του κ. Ταγκαλή προς όλες τις κατευθύνσεις ότι θα βρει άλλον νόμιμο χώρο για καταυλισμό (και όχι πίσω από το γήπεδο της Ε.Π.Σ.).

Σήμερα όμως δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο. Η πρότασή μας είναι σαφής και συγκεκριμένη:

Άμεση μετεγκατάσταση των καταυλιζομένων Ρομά (όσων εξ αυτών έχουν την ιδιότητα του δημότη και ταυτόχρονα του μονίμου κατοίκου) στο νόμιμο καταυλισμό. Οι δημότες αυτοί έχουν καταγραφεί αναλυτικά την Άνοιξη του 2018 και είναι περίπου διακόσιοι (200).

Οι 40 έως 45 παράγκες που αντιστοιχούν σε αυτόν τον πληθυσμό πρέπει να χωροθετηθούν προσεκτικά από το Δήμο στο χώρο των 10 στρεμμάτων με συνεργασία της Κοινωνικής Υπηρεσίας και της Τεχνικής Υπηρεσίας, έργο για το οποίο έχει υπάρξει αρκετή προετοιμασία από καιρό.

Όποιος δεν επιθυμεί να καταυλιστεί στο νόμιμο χώρο, ας βρει άλλη νόμιμη λύση για τον εαυτό του και την οικογένειά του (λ.χ. να ενοικιάσει κατοικία). Το μήνυμα πρέπει να είναι σαφές: Η πόλη έχει έναν μόνο καταυλισμό Ρομά και αυτός είναι νόμιμος και οργανωμένος!

Αν πάλι ο κ. Δήμαρχος επιμένει ότι σκοπεύει να βρει νέον χώρο για νόμιμο καταυλισμό, οφείλει άμεσα να εξασφαλίσει και να αδειοδοτήσει τον χώρο αυτόν.

Η διαδικασία όμως αυτήν είναι δύσκολη και μακροχρόνια, ενώ ως περιοχή δεν διαθέτουμε πλέον την πολυτέλεια του χρόνου. Τα πράγματα με τους Ρομά συνεχώς θα χειροτερεύουν, όσο παραμένουν ανεξέλεγκτα.

Την ίδια ώρα κινδυνεύουμε να χάσουμε το έργο του Χώρου Στάθμευσης Βαρέων Οχημάτων για το οποίο απαιτήθηκε μεγάλος αγώνας και το οποίο θα έχει ευεργετικές συνέπειες για την Άμφισσα (πρόσφατα δόθηκε νέα αναβολή στην έναρξη εργασιών από την Οικονομική Επιτροπή).

Γι’ αυτό εμείς προτείνουμε άμεση λύση χωρίς άλλη χρονοτριβή, πάνω στο σχεδιασμό που έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Φτάνουν πλέον οι αναβολές και το γνωστό «θα δούμε»…

Επιπλέον απαιτείται μια σειρά και άλλων δράσεων με στόχο τον έλεγχο της νομιμότητας σε όλα τα επίπεδα και την (κατά το δυνατόν) σταδιακή κοινωνική ενσωμάτωση του πληθυσμού αυτού, κάτι όμως για το οποίο θα επανέλθουμε σε άλλη ευκαιρία.

Ζητούμε επίσημη δημόσια και γραπτή τοποθέτηση της δημοτικής αρχής, όχι με αφορισμούς και «πέταγμα της μπάλας στην εξέδρα», αλλά με συγκεκριμένες θέσεις επί του πρακτέου.

——————————————————————————-

Άμφισσα, 22 Απριλίου 2020

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της

 «ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ»

Παναγιωτόπουλος Θανάσης

Αγγελόπουλος Άρης

Αναγνωστάκου Σοφία

Αναγνωστόπουλος Λουκάς

Ανδρεοπούλου Μαίρη

Κυριακίδης Αλέξανδρος

Κώνστα Κρυσταλλία

Μίχος Νεκτάριος

Ραβάνης Δημήτρης

Τσονάκας Θανάσης

Και τα υπόλοιπα στελέχη της δημοτικής παράταξης

Ρύθμιση οφειλών από τη ΔΕΥΑ Δελφών

400

400Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.) Δήμου Δελφών με την αριθμ. 7/68/14-4-2020 (ΑΔΑ: Ω2ΒΩ46ΜΩΟΑ-ΚΣΒ) απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου εφαρμόζει πρόγραμμα διακανονισμών για οφειλές από τέλη ή δικαιώματα ύδρευσης και αποχέτευσης ως εξής:

Προκειμένου να υπάρξει διακανονισμός λογαριασμού νερού θα πρέπει ο χρήστης ή ιδιοκτήτης να οφείλει λογαριασμό νερού στην Επιχείρηση. Ειδικότερα:

Οι διακανονισμοί πληρωμής οφειλών λογαριασμών νερού να γίνονται ως ακολούθως:

Α. Το ποσό πάνω από το οποίο γίνονται διακανονισμοί και οι κατηγορίες κλιμάκωσης αυτών

Το ποσό πάνω από το οποίο θα γίνονται οι διακανονισμοί είναι 30 € και άνω.
Οι κατηγορίες κλιμάκωσης των διακανονισμών έχουν ως ακολούθως:
Από   31 € ως    200 €
Από 201 € ως    500 €
Από 501 € ως 1.500 €
Από 1.501 € ως 4.000 € και
Από 4.001 € και άνω

Β. Η διάρκεια των επιτρεπόμενων δόσεων ανά κατηγορία και κλίμακα

Οι κατηγορίες κλιμάκωσης των διακανονισμών έχουν ως ακολούθως:
Από 31 € ως 200 € έως πέντε ισόποσες μηνιαίες δόσεις
Από 201 € ως 500 € έως δώδεκα ισόποσες μηνιαίες δόσεις
Από 501 € ως 1.500 € έως είκοσι τέσσερις ισόποσες μηνιαίες δόσεις
Από 1.501 € ως 4.000 € έως τριάντα έξι ισόποσες μηνιαίες δόσεις
Από 4.001 € και άνω σαράντα οκτώ ισόποσες μηνιαίες δόσεις
Οι δόσεις είναι μηνιαίες και ισόποσες πλην της τελευταίας που μπορεί να είναι μικρότερη των υπολοίπων. Κάθε δόση πλην της τελευταίας δεν μπορεί να είναι μικρότερη των τριάντα (30) ευρώ.
Η ρυθμιζόμενη οφειλή εξοφλείται εφάπαξ ή η πρώτη δόση της καταβάλλεται εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημέρα υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση, διαφορετικά η αίτηση θεωρείται ως μη υποβληθείσα. Οι επόμενες δόσεις καταβάλλονται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του αντίστοιχου μήνα, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη ειδοποίηση του οφειλέτη.
Ο οφειλέτης οφείλει πέραν των δόσεων που θα προέλθουν από τους διακανονισμούς να εξοφλεί και τον τρεχούμενο λογαριασμό του, ώστε μέσα από την ρύθμιση να μην δημιουργούνται επιπλέον προβλήματα με τα υπόλοιπα των οφειλών.
Σε περίπτωση που ο οφειλέτης προβεί σε εφάπαξ εξόφληση της οφειλής του παρέχεται υποχρεωτικά απαλλαγή κατά εκατό τοις εκατό (100%) από τις προβλεπόμενες προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής με την προϋπόθεση ότι για την υπαγωγή στη ρύθμιση υποβάλλεται αίτηση του οφειλέτη στην ΔΕΥΑ, το αργότερο ως και τις 30-6-2020.
Σε περίπτωση που ο οφειλέτης προβεί σε εφάπαξ εξόφληση του 50% της οφειλής του παρέχεται υποχρεωτικά απαλλαγή κατά πενήντα τοις εκατό (50%) από τις προβλεπόμενες προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής για ποσά άνω των 1.000,00 €, με την προϋπόθεση ότι για την υπαγωγή στη ρύθμιση υποβάλλεται αίτηση του οφειλέτη στην Δ.Ε.Υ.Α., το αργότερο ως και τις 30-6-2020.
Μετά την λήξη της ανωτέρω προθεσμίας (30-6-2020) οι διακανονισμοί θα γίνονται για τα αντίστοιχα όρια, χωρίς όμως την απαλλαγή των προσαυξήσεων.
Η ρύθμιση της οφειλής καταργείται, με συνέπεια την υποχρεωτική άμεση καταβολή του υπολοίπου της οφειλής, σύμφωνα με τα στοιχεία της αρχικής βεβαίωσης και την άμεση επιδίωξη της είσπραξής του με όλα τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία μέτρα, εάν ο οφειλέτης δεν καταβάλλει τρείς (3) συνεχόμενες δόσεις ή καθυστερήσει την καταβολή της τελευταίας δόσης για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των τριών (3) μηνών, έχει υποβάλει αναληθή στοιχεία προκειμένου να του χορηγηθεί η ρύθμιση.

Οι υφιστάμενοι σήμερα οφειλέτες έχουν την δυνατότητα ως και τις 30-6-2020 να επαναϋποβάλλουν αιτήματα ρύθμισης για να υπαχθούν στις βελτιωτικές διαδικασίες που προβλέπονται από τους νέους διακανονισμούς, για το ανεξόφλητο υπόλοιπο τους.

Επισημαίνεται ότι σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται διακανονισμός στον ίδιο καταναλωτή πριν την παρέλευση διετίας από προηγούμενο διακανονισμό του.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Οικονομικό Τμήμα της Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Δελφών (Υπεύθυνος Επικοινωνίας κα. Δήμητρα Υψηλάντη τηλ. 22650 79183 email: info@deyadelphi.gr).

5.942.598 € για έργα υποδομών και συντηρήσεων σε όλη την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

499

499Συμβάσεις εκτέλεσης σημαντικών έργων υποδομών και συντηρήσεων

σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Στερεάς Ελλάδας, συνολικού προϋπολογισμού 5.942.598 €, υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός.

 

Τα έργα ξεκινούν άμεσα να κατασκευάζονται.
Παράλληλα με την εφαρμογή του σχεδίου δράσεων και πρωτοβουλιών γύρω από τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από την πανδημία του κορωνoϊου, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συνεχίζει ωριμάζοντας και υλοποιώντας έργα που αφενός έχουν ανάγκη οι τοπικές κοινωνίες, αφετέρου συμβάλουν στη βελτίωση της συγκοινωνιακής βατότητας και την ανάπτυξη της Περιφερειακής Οικονομίας.
Ειδικότερα, υπογράφηκαν οι κάτωθι συμβάσεις:
• «Αποκατάσταση ασφαλτικού οδοστρώματος τεχνικών έργων και σήμανσης στις επαρχιακές οδούς: Νο 5 Στρώμη –Λευκαδίτι- Λιδωρίκι, Νο 8 Φράγμα Μόρνου- Αρτοτίνα, Νο 11 Μηλιά- Στίλια-Περιθιώτισσα-Παλαιοξάρι- Τείχιο και Νο 13 (Κομεντάρι)- Κροκύλειο- Αλποχώρι, προϋπολογισμού 1.226.267 €.
• «Συντήρηση εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου Κεντρικής Εύβοιας για τα έτη 2018 – 2019 (β φάση)» , προϋπολογισμού 1.800.000 €.
• «Αποκατάσταση βλαβών – κατασκευή τεχνικών οδικού δικτύου Δήμου Αγράφων», προϋπολογισμού  223.331,65 €.
• «Αποκατάσταση βλαβών – Κατασκευή τεχνικών οδικού δικτύου Δήμου Καρπενησίου», προϋπολογισμού 223.000,00€.
• «Βελτίωση Οδού Μεγάλο Χωριό – Λακκώματα – Καλλιακούδα (Α` φάση)» προϋπολογισμού 550.000,00 €.
• «Συντήρηση εθνικού οδικού δικτύου περιοχής Δομοκού», προϋπολογισμού
600.000,00 €.

• «Ολοκλήρωση δρόμου Ζέλι – Αταλάντη του Δήμου Λοκρών», προϋπολογισμού 220.000 €.

• «Αγροτική οδοποιία Κωπαΐδα», προϋπολογισμού 1.100.000,00 €.
«Η πανδημία του κορωνοϊου συνεχίζεται και αντιμετωπίζεται. Συνεχίζεται όμως και η δουλειά μας σε όλα τα επίπεδα και ιδιαίτερα στις υποδομές μας. Με συμβάσεις έργων συνολικού προϋπολογισμού 5.942.598 € σε όλη τη Στερεά Ελλάδα, υλοποιούμε έργα απαραίτητα για την οδική ασφάλεια, με άμεσο αντίκτυπο στην τοπική ανάπτυξη και οικονομία» δήλωσε σχετικά ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός.

500

501

502