SmartVille app, η έξυπνη εφαρμογή για τους καταναλωτές της Δ.Ε.Υ.Α

07/10/2024
Updated 2024/10/07 at 7:59 ΜΜ

Ενημερωτικό δελτίο από το Δήμο Δελφών

Η Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Δελφών, σε συνεργασία με την IANIC, κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, παρέχοντας δωρεάν στους καταναλωτές της το SmartVille app, την έξυπνη εφαρμογή που ενημερώνει τον πολίτη για τις καταναλώσεις του υδρομέτρου του και προσφέρει e-Bill, αυτοματοποιημένες υπηρεσίες και νέους τρόπους επικοινωνίας με την Δ.Ε.Υ.Α..

Η χρήση του SmartVille δεν αφορά αποκλειστικά στους δημότες, αλλά σε όλους τους καταναλωτές που διατηρούν ενεργή παροχή νερού στη Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Δελφών, ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους. Η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν για κινητές συσκευές Android και iOS μέσω Google Play και App Store αντίστοιχα, αλλά και σε web εφαρμογή μέσω της ιστοσελίδας my.smartville.gr.

Το SmartVille προσφέρει τρομερή ευελιξία στον χρήστη, καθώς από μία μόνο εφαρμογή μπορεί:

1. να βλέπει το πλήρες ιστορικό των χρεώσεών του και να εξοφλεί ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του εύκολα και με ασφάλεια, εξοικονομώντας χρόνο και προστατεύοντας το περιβάλλον, επιλέγοντας να λαμβάνει μόνο ηλεκτρονικά τον λογαριασμό του

2. να ελέγχει τις καταναλώσεις νερού

3. να ενημερώνεται εγκαίρως για διακοπές υδροδότησης στην περιοχή του

4. να υποβάλει αναφορές προβλημάτων υδροδότησης απευθείας στην υπηρεσία με φωτογραφία και θέση στον χάρτη

5. να βλέπει σε χάρτη όλα τα φυσικά σημεία εξόφλησης

6. να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις αιτήσεις του

Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή SmartVille μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας https://www.deyadelphi.gr και στο my.smartville.gr.

Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Δελφών, κ. Ιωάννης Μανανάς, με δήλωσή του σημειώνει: «Εξέλιξη των υπηρεσιών της Δ.Ε.Υ.Α. που παρέχονται στον πολίτη, πέραν του πρακτικού σκέλους που αφορά την ύδρευση και την αποχέτευση, συνεπάγεται και συγχρονισμός με τις απαιτήσεις της εποχής. Μέσω της εφαρμογής SmartVille, η Δ.Ε.Υ.Α. παρέχει στον καταναλωτή όχι μόνο ένα καινοτόμο εργαλείο για τον έλεγχο του υδρομέτρου του, αλλά δημιουργεί, ουσιαστικά, ένα σύγχρονο κανάλι άμεσης επικοινωνίας, εμπλέκοντάς τον ενεργά στη βελτιστοποίηση του συνόλου των παρεχόμενων υπηρεσιών».

Share this Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.